Beyaz Enerji

Aşk gibisin, beyaz büyü!
Hoşgeldin yüreğime...

İnsan ne yapacağını şaşırıyor; kar desenli eldiven mi taksa çıksa, mangalda sucuk ekmek mi yese, kestane mi pişirse, tarçının içinde sahlepiyle aroma mı çekse burnuna?

Yoksa camın kenarına tünese, sokaklara dalsa, rüyalara dalsa, aşka gelse, perdeleri sıyırsa sonuna kadar, cam güzeli mi olsa..?

Hangi müziği açsa? Karlı cümlelerden ışık olup aksa ya da ritmi yüksek, içinden kuş uçurtan cinsten melodiler mi dinlese? Hüzne mi sarsa? Sevdalara mı sarmalansa ? Coşup coşup dağıtsa mı?

Yerlere atmak istiyor kendini, karlara vücudunun imzasını atmak istiyor insan, ellerini açıp gökten oynaşarak inen taneciklere merhaba demek istiyor. Bata çıka yürümek, kardan iz bırakmak istiyor.

Gecenin rengini iyice şaşıranlardanım ben!

Mavi gecelere tövbe ederim, o da nedemek ki? Gecenin rengi beyaz diye utanmasam yemin ederim..

Büyü yaptım bu gece, kar büyüsü bunun adı! Sanki hep yaparım ya? Yapsam zaten büyüleri kendime bir prens yaratır, şatolarda yaşardım ya neyse...

Diledikçe coştum, coştukça yağdı, yağdıkça diledim... Karmakarışık oldum..

Eskiden kar'ı O'nsuz yaşamak ölüm derdim.. Şimdi diyorum ki kar bensiz yaşanır mı be adam!


Kar'ı ben severmişim, kar benimle güzelmiş, sokaklar benim kahkalarımla, sevincimle sevdaymış, aşkmış!
Büyü bendeymiş!
Aşk bizmişiz!
Hayat benimle karlıymış!
Kaldırımlar benimle kristalmiş!
Adın bende saklıymış!
Kalbim seninmiş!
Ne güzelmişiz biz!

Bizden bir sürü var sokaklarda, eski karlarda gözyaşım tane olur, yere inene kadar kristalleşirdi, karlaşırdı. Şimdi ise diyorum ki hayat benimle karlı, sen benimle senmişsin!

Gülmek zamanı gelmiş meğer!

Geçmiş geçmiş olmuş!

Aşk hep bende dururmuş! Hayat benimle güzelmiş! Kar sende büyülüymüş!

Yaşamak devammış! Beyaz pamuklar hep sudanmış!

Coştukça kar oldum yağdım, yağdıkça estim, estikçe sevdim!

Ve sen, yeni sevda!!!!

Kar gibi, aşk gibi, hoşgeldin kalbime, ocağıma, gözlerime!


1/2/12 NS

Yorumlar

Nisa dedi ki…
Kesinlikle süper süper olmuş..Terazi kadını farkı!
Ama bu kısım bitirdi beni.. Bayıldım! :)

"Eskiden kar'ı O'nsuz yaşamak ölüm derdim.. Şimdi diyorum ki kar bensiz yaşanır mı be adam!"

Ah o yaşadığını sansın hala :)
Teşekkürler Nisotumm, tam terazi dimi:))))))))

Popüler Yayınlar