Bu da hayattaki tek ablamdan doğumgünü mesajı..


  • Canim minnosum canim kuzim ....yine 17ekim geldi...sene 2012...inanilir gibi degil....taaa 80leri bitirdik 90lar gecti 2000ler derken 2012!!! cok sukur hayattayiz saglikliyiz...ben fiziken uzak olsamda ruhen senleyim kalben senleyim bu ozel gunde...seninle heycanlaniyorum seninle icimi cosku kapliyor seninle duygusallasiyorum....17ekim geldi!!!! sen bizim minnosumuzsun (ahuyla benim) ...sen kuzimsin kardesimsin best friendimsin herseyimsin...sen nese'sin...sen cok mutlu ol...senin icin meleklerden evrenden allahtan istedigim tam gonlunden gecen gibi olsun hersey...ne istersen o olsun...bu sene bu yas cok guzellikler getiriyor sana haberin olsun:) simdi siz en yakin kizlar ajdada eglenin guzel guzel...sonra biz senle piramitlerde nil nehrinde kutlicazzz!!! 40 GUN 40 GECE!!!
    cok mutluyum heyecanliyim...gunleri sayiyorummm resmen!!!
    simdi ben 12ye kdr ayakta kalamiyorum malesef onun icin bekleyemedigim icn yazdim bu kutlama mesjaini boyle sana...yrn ararim da seni ben sesini duymadan olmazzzzzz:)
    Canim kuzim iyi ki dogmussun iyi ki varsin iyi ki benim kuzenimsin...iyi ki iyi ki....heart
    DOGUM GUNUN KUTLU MUTLU OLSUUUUNheart
    SENI SEVIIIIIIIIII HEM DE COKKKKK!!!!!

MRV'üm; geldiğimde şu hayatta sen vardın, ağlama sesimi bile duymuşsun, giderken de sen mutlaka burda ol! Anladın dimi!! Benden önce gitmek yok!!

Yorumlar

Popüler Yayınlar