Benim biricik eski stajyerim, kocaman kalpli, canım Miray'ımdan gelen ve bu senenin en en en güzel doğumgünü mesajı... (Doğumgünüm yarın ama bence aldığım ve alacağım en güzel mesaj olabilir bu, belki de iptal etmek gerek, Miray'ın temennisine göre daha güzellerini de haketmiş olabilirim, duyabilirim, kimbilir...)

Yıldız kaysa da kaymasa da dileklerim de meleklerim de sizinle olsun upuzun seneler, nice mutlu yaşlar :) - Miray Bostancı

Size binlerce kelime yazsam ne kadarcigini anlatabilirim hayatimdaki varliginizin? Sevgili ascibasim oyle tatlandirdiniz ki yasamimi, aromaniz degdi kalbime kokunuz sindi gunlerime sizsiz anlarim sizlendi, anbe an anar oldum adinizi, yakindan cogaldiniz once, sonra uzaktan uzaga kocamanlasmayi basardiniz, beni kocamanlastirirken bi taraftan. Bir masal okudum sizi andim cunku sizi burdan yildizlara yildizlardan baska dunyalara onlardan aya kadar sevdigimi hatirladim minik bi tavsanin kendinden buyuk sevgi ifadesiyle..Bir roman okudum buket uzuner ' Dunya cok isteyenin bulmak, az isteyenin sikayet etmek, hic istemeyeninse seyretmek icin zaman harcadigi bir gezegen degil mi?' diye sorarken, ben cevaplarimda bu gezegende en bulunmasi gerekeni, en bulmasi gerekeni hep siz olarak sectim.. Sonra bir baska dus yolculugumda Paul Auster bir buyu gibi ' Her gun binlerce hayal kurarsin gercek olmaz. Bir gun bir gercek yasarsin hic bir hayale sigmaz.' deyiverince,ben sizin hayale sigmayacak gerceginize kavusmaniz icin meleklere fisildadim.. 'Guzel gunler sana gelmez. Sen onlara yuruyeceksin' diye cinlarken Mevlana'nin sozleri sizin o mutluluga oylesine hizli kostugunuza inanmak istedim.. O kadar ki o hizla kanatlanacaginiza, ayaklarinizin yerden kesilecegine emin oldum, ee ne de olsa Can Yucel'in dedigi gibi 'Yerin seni çektiği kadar ağırsın
Kanatların çırpındığı kadar hafif', bu kadar kanat cirpan bir baska insan cisimli masal kusu zumrudu anka gormedigime emin olarak siz hep ve en yuksege ucun ucun ucun diye bidirdandim :) eskiciden aldigim bir dergide bob marley roportajinda en guzel sarkiniz/ritminiz ne sorusuna cevaben 'Dunyanin en guzel ritmi onun senin icin carpan kalbidir' dediginde size baterist kalpli bi superkahraman tasarladim, oyle guclu bir ritimle kulaklarinizdan kalbinize sac telinize her hucrenizi sarip sarmalasin diye! Ozdemir asafin bir siirinde der ki 'bir kelimeye bin anlam yukledigim zaman sana seslenecegim' galiba okuduklarimda en etkilendiklerimde hep sizden bir atac yaratmam bu anlam arayisimdan :-)
Anlarima oyle islediniz iste, cokca aklimdasiniz kalpten en cupcake tatli dileklerle :) Yaslaniyoruz diye uzulmek mi?! Asla! Bir latin atasozunde yine, yeniden, kalbinizi hayatimda isil isil hissettim: Qui non proficit, deficit yanii ileri gitmeyen geri kalir! Ruhu yasamimi senlendiren, tek basina rengarenk mis yagmurlu umut dolu essiz gokkusagi, meleklerle konusan meleklere erisen hep onden giden pusula, ve tabi ki en kivamli leziz anlarin, anilarin usta ascisi; demis miydim binlerce kelime yetemeyecek diye, demis miydim cok animda sikca varsiniz diye?! Hep oylece kalin emi, mutlulugunuz isiltinizi artirirken, neseniz de kahkahanizi en uzaklardan kalbime duyursun, yaslanmaya degil yas almaya, ilerlemeye devam, umarim dilerim dua ederim ki beraberce :)

Ps: sms te eksik gelme ihtimaline karsin mail ile gondermek istedimmm bir de sizi cok ozledim!
iPhone'umdan gönderildi
 
MİRAY'ımdan...

Yorumlar

Popüler Yayınlar