Bu MUTFAK tam benim tarzım!

Bu mutfağı çok sevdim ben!
Tam bir labaratuvar gibi, herşey ortada.. Cuisine sıcaklığı ortama hakim ve de eski. Bir kapıdan anneannem, bir kapıdan babaannem çıkacak gibi duruyor. Aynı zamanda tek ton hakim; duruluğu bozulmamış, eskitilmiş, beyaz tonları pudralaştırmış her yeri. Sanki havadan un serpmişler mutfağa.. Modernlik yok, e tabi soğukluk da yok. Kız arkadaşlar gelse birlikte reçeller, marmelatlar yapılabilir; ocakta pişen Türk kahvesi kokusu havaya aroma katar. O masanın etrafında oturulup dedikodu da alenen yapılır..Yaşanmışlık var biraz da; herşey kaldırılmış ve dolap tam takır havası da yok; bolluk bereket var. Mimar kuzenim Ahu'ya söyleyeyim de vakti gelince bana bundan yapsın; kendi mutfağı bunun çini mavisi versiyonu ve çok benzeri:) Ama bu tam benim tarzım; tam pudra!!





http://www.maison.com/decoration/reportages/relais-poste-plein-charme-5684/galerie/20073/ adresinden alıntıdır.

Yorumlar

Popüler Yayınlar