Pandoro di Verona...))

Verona Keki: Il Pandoro di Verona
Yeni yıl yaklaşırken bir çok markette bulabileceğiniz Verona keki. Vanilyamsı yumuşak tadına kutusundan çıkan vanilyalı pudra kokulu pudra şekerini:) ekle ve öylece servis et.

Bu aralar bir çok pastanede Panetone satılırken ben Pandoro'cuyum:) Panettone pek tarzım değil, hatta hiç tarzım değil, ikram edilirse hiç tahammül edemeyeceğim türden. Beyaz Fırın'ınki en güzeli ama asla yiyemem!İçinde ne ararsan var, tam benlik!!!!:(
 
Evet evet ben kesin Pandoro'cuyum; kutusu gösterişli, tek renk, ve pudra kokulu ne de olsa:)
 
Verona'da bizzat tatmışlığım var. Çido-Burçe ve ben tadına doyamamıştık. Verona demişken; Romeo&Juliette'in evini ziyaret etmiştik. Unutmadığım  bir sahne var: Avluda Juliette'in heykeline tırmanan çoluk çocuk ve kalabalık turist kafilesinden bunalıp içeri girdik, birkaç küçük hediyelik eşya alacağımız tuttu. Ve ardımızdan aynı kafile hurra içeri girdi anneeeeee babaaaa bana bundan allllll diye bağıranlar, ah şu anahtarlardan bende alayım kısmetim belki burda açılır diyenler...:) Çido'ya dedim ki sanki Kapadokya buraya gelmiş:) Size bir kaç resim Verona'dan...


 

Yorumlar

Popüler Yayınlar